• وبلاگ : حقايق تاريخ باستان
  • يادداشت : فقط يک سؤال از باستان پرستان !!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 21 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايراني 
    ببخشيد تمامش در پيام قبلي جا نشد :
    5- من نمي دونم چرا اين 4 تا خشت و گل و کتيبه کهاز ايران باستان باقي مانده شده خار به چشم بعضي ها و شگفتا که از اين بعضي ها بعضي هاي ديگر هستند که مثلا مال همين کشور هستند خوب ايرادي ندارد تا بوده همين بوده اين مرز و بوم از اينها زياد به خود ديده ولي همين رو بگم که بنده کمترين به عنوان يک ايراني به همان 4 تا خشت و گل و کتيبه که در آن به اقرار خيلي از باستان شناسان نامدار دنيا هيچ اثري از به بردگي گرفتن کسي نيست و کسي بر کسي سجده نميکند و دست کسي را نمي بوسد افتخار ميکنم و به آن ميبالم .
    اما با نويسنده وبلاگ يا امثال اين نويسنده دوست که چي بگم دشمن بشريت به خدا سوگند که تو از هر قوم بي سوادي که به اين کشور هجوم آورده بي سواد تر و فاسد تري چون به جاي کم کردن تنش همانطور که بهت ياد دادن به فکر ايجاد تفرقه و تنفر هستي البته نميدنم چرا ولي بدون اونهايي که اينها رو به تو ياد دادن يه چيزي بهشون ميرسه تو چي بهت ميرسه بترس از روزي که همين آتش تفرقه و نفرت دامن گير خودت هم بشه اونوقت ديگه اين دين يا اون دين به کمکت نمياد موفق باشي .
    در پايان همه دوستان را به آگاهي از منابع درست و بي طرف دعوت ميکنم نه هرچي به دستشون رسيد .
    پاسخ

    منظورت از خشت و گل همون لوح گلي گنديده است ؟! اتفاقاً تو اون لوح گلي گنديده (من شور کوروش) يارو ميگه از مردم باج سنگين گرفتم اونها پاهام رو بوسيدند × بردگي از اين واضحتر ؟! تو الواح اقتصادي هخامنشي (50 لوح هخامنشي) به صراحت حرف از بردگي هست ! LIBAP ها و GRDHYA ها به ترتيب کارگران روزمزد و بردگان بودند که در مقابل روزي 350 تا 600 گرم جو يا گندم کار ميکردند. (سند خواستي بهت بدم).