• وبلاگ : حقايق تاريخ باستان
  • يادداشت : فريب هاي کوروشي [Cyrus\ dummies]
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايراني 
    کلا هرکي اون چيزي که تو دوست نداري ميگه ماله کش دروغگو بي ارزش و از اين چيز هاست وقتي مورخ ها همه اختلاف دارن يک وبلاگ نويس ادعاي جالبي ميکنه : همه دروغ ميگن من راست ميگم نه اصلا خودم اونجا بودم همه با عشق سرزمين هارو فتح ميکردن و مردم اون سرزمين ها پس از فتح اونجاها براي تشکر به پاي فاتح مي افتادن فقط کورش بود که اجنبي بود و همه ازش متنفر بودن و اصلا نبايد جايي رو فتح ميکرد چون فقط اين جمله که "مورخان گفتن که کورش همه جارا يا با فريب يا با کشتار فتح کرد " کافي است که بگوييم کورش ، ايران باستان و کلا هرچيزي که خودمون دوست نداريم بد است حالا بعضي ها چه جوري ايران رو گرفتن ( احتمالا با بوسه و نوازش ) بماند .
    اون يکي ميگه من از کورش بدم مياد ولي حقيقت خوبه .
    يادم مياد يک لبناني که براي همه ميشناسنش در يک سخنراني براي هوادارانش گفت : "خدارو شکر ديگر در ايران از ايران و ايراني چيزي نمانده وتقريبا همه چيز به ... تبديل شده " در اين زمان بعضي ها دنبال سند و مدرک هستن از باستان تا کورش و ايران رو به باد انتقاد بگيرن شايد اينجوري آب بيشتري به آسياب دشمن ايران و ايراني بريزن حالا اينها هيچي ببين شما چه فشاري بهت اومده که چيزي که چشمت هست رو ول کردي به زيرخاکي چسبيدي

    پاسخ

    اون لبناني راست گفته. امروز در ايران چيز خاصي از ايران باستان نمونده، جز يه مشت دروغ و اغراق و يه مشت جملات حکيمانه جعلي که به کورس نسبت ميدن ! و يه لوح گلي گنديده که توش اومده که من از مردم باج سنگين گرفتم و مردم پاهامو ماچ کردن و من هم در برابر خداي بزرگ -بت مردوک- کرنش کردم ! اتفاقاً دشمنان اراتن اعتراف کردن که اگه ميخايد ايران رو بشکونيد بايد ايران باستان رو بزرگ کنيد و اسلام رو ضعيف کنيد !